четвъртък, 14 август 2008 г.

Δηλητήριο ... (Отрова)

Τρέμω στην ιδέα πως θα σε χάσω, (Треперя при мисълта, че ще те изгубя)
δεν υπάρχει τρόπος να σε ξεχάσω, (няма начин да те забравя)
δεν το βάζω κάτω θα πολεμήσω, (няма да се предам, ще се боря)
να σε κρατήσω. (да те задържа)
Πρέπει να σε κάνω να καταλάβεις, (Трябва да те накарам да разбереш)
πως θες το τέλος μια αγάπης μεγάλης, (че искаш края на една голяма любов)
τα όνειρα μας θέλεις να τα προδώσεις, (искаш да предадеш мечтите ни)

Ναι, (Да)
μ' έβλεπες σαν εχθρό σου, (ти ме виждаш като твой враг)
μα ήμουν ο άνθρωπος σου, (но аз бях най - близкия ти човек)
και θα είμαι όσο ζω. (и ще бъда, докато съм жива)

Δώσε μου τώρα να πιω, (Дай ми да пия сега)
πλάι σου να σκοτωθώ, (от теб съм погубена)
το δηλητήριο που κράτησες για μένα. (отровата запази за мен)
Δώσε μου τώρα με μιας, (Дай ми я сега цялата)
τον πόνο μιας μαχαιριάς, (пронизваща болка)
να μου θυμίσεις πόσο υπέφερα για σένα. (припомни ми колко много страдах за теб)

Που, (Къде,)
πες μου που έχω φταίξει, (кажи къде ме виниш)
και δε μ' έχεις πιστέψει, (не ми повярва)
πως πολύ σ' αγαπώ. (че много те обичам)

Βασίλης Καρράς & Κωνσταντίνα - Tο δηλητήριο
http://www.youtube.com/watch?v=s-7xIZSE414

Няма коментари: