сряда, 3 юни 2009 г.

In the daylight

Поредният слънчев и що - годе топъл ден. Пореден път сядам на леглото с някое юридическо четиво и наливайки се с нещо енергийно (по възможност по - силно), се опитвам да спра треперенето на ръцете и ударите на сърцето ми. Пореден натоварен делничен ден, пореден път булевардите навън кипят от живот и народ. Пореден път, in the daylight, се крия в сенките на тъмната стая, в която така и не влизат слънчевите лъчи, заради тъмните пердета, които спират тяхното проникване в съзнанието ми. Отново чакам да падне нощта, за да ме откъсне от забързаността на ежедневието на големия град и да ме върне обратно в малкия свят, в който е затворена душата ми, пак там при моите concrete dreams, stirring to life.
Обичам нощта и мрачните тайни, които се крият в нея. Обичам и сенките, които се заиграват по фасадите на заспиващите бетонни гиганти, създавайки странни и мистични образи, събуждащи човешкото въображение. Обичам и когато пада нощта, за да обгърне в мрак динамичния до преди часове град, който замръзва в ледената й прегръдка. Обичам ... защото тъмнината танцува в невероятен синхрон с най - мрачните ъгли на съзнанието ми.
Отдавна не използвам нощта по предназначение и отдавна тя е станала моят най - добър приятел и закрилник. I can't sleep, you're so far away from me ... Отдавна нейната власт е взела душата ми и с настъпването на мрака, аз се връщам там, където ми е мястото - в сенките. Дори с настъпването на демоничния час, сънят отказва да дойде при мен. I know that I should be in bed, it's almost 3 a.m., but when I close my eyes I can only see miles of headlights, fleshing out the distance ... Остава ми само да чакам изгрева, седнала на дограмата на прозореца, гледащ навън, към събуждащия се вече град, който се готви за поредния динамичен ден. И тогава отново се скривам зад тъмните пердета и пак чакам да падне нощта, за да бъда отново в моя свят.
И така ... един безкраен цикъл, чиито край все някога идва ... дали печален или пък не чак толкова. Така или иначе този край изпраща всички на едно и също място, това място, където минава моя живот - in the darkness ...

1 коментар:

Lil каза...

Just a hug in the darkness P:) Be strong ,малката :)
Kisses :)