събота, 13 септември 2008 г.

Не ме боли за теб ...


"You don't remember me, but I remember you", както и всяка секунда с теб, всяка дума, всеки жест. С твоята усмивка, която нося в съзнанието си, "пак ми палиш кръвта". И не е тайна за никого, че "I'm frozen inside without your touch, without your love","but what can I do?", когато на теб ти е през ... "Ти никога няма да знаеш, че се уча без теб да живея", че "all I need in this life of sin is" you and your love, че nur du kannst mein Lachen wiedekehren. Въпреки че "you won't forgive me ... I know you''ll be alright". Помни, че "няма власт над мойта обич земята", защото "ти ухаеш като роза в душата" и "те нося вечно ... в сърцето". Просто "μακριά σoυ η ζωή μoυ είναι άδεια φοβισμένο παιδί στα σκοτάδια". И цял живот аз твоя оставам, "па макар и просяк". И се надявам, че след всичко ще успееш да разбереш, че не ме боли за теб ... повече от болка е!

Няма коментари: