четвъртък, 19 юни 2008 г.

Dj Дамян feat. Галена - Сама

... Любов ... а после болка ...
Без пътища към теб вървях
и все до теб пристигах.
И без вина винов(на) бях
и сам(а) стени издигах.
Живота свой аз пропилях
от себе си да бягам.
И любовта си разпилях.
Как, как да ти повярвам?

Вярата - това толкова относително понятие. Но аз ти повярвах и още ти вярвам! Може би винаги ще ти вярвам ... Но понякога така ми се струва, че се самозалъгвам, че съм първата в сърцето ти. Всеки път един - единствен пасаж кара вярата ми, че съм всичко за теб, да се стопява. Сякаш ме преследва сянката на миналото ти, обсебва ме мисълта, че никога няма да заема ТОВА място в сърцето ти, мястото на The only one. Сякаш то никога няма да бъде мое, защото вече някой ме е изпреварил. И тогава идва тя - самотата.

Оставам сама, отново сама,
нима не повярвах в това,
отново сама, ужасно сама.
Оставам сама, отново сама,
вик от угаснала сълза,
отново сама, ужасно сама!

Повечето ще кажат, че съм лъжкиня. Да, в личностния въпросник на МВР - академията имаше твърдение - "Често се чувствам самотен" и моят отговор на това твърдение беше "НН" (напълно невярно), оттук би следвало, че съм излъгала психолозите. Може би да, а може би не! Лъжата също е относително понятие. Не, не се чувствам често самотна, защото имам теб и обичта ти и докато вярвам в нея, светът е в краката ми. Но замисля ли се - реалността ме удря в лицето и ме оставя безжизнена в мрака. Моят мрак! Там, където се чувствам най - добре, сред сенките ... там, където мисълта за теб е моето спасение от жестоката реалност.

А колко пъти тръгвах си
и колко ли се връщах?!
И как от огън любовта
в болка аз превръщах?!
И тебе исках само до мене да притисна,
но любовта ми вярна към тебе
не пресъхна!

Съвсем наясно съм, че в 99% от времето моята любов към теб не е била огън, а болка. И макар че нямам право, продължавам да мечтая - I'm trying and hoping for the day when my touch is enough to take the pain away. (I lift my hands and pray to be only yours!). Знам, че ме обичаш, но сянката все още ме преследва ...

You don't know how much I need you in my life. And I don't wanna lose you.

Stay with me, don't let me go,
'cause I can't be without you.
Just stay with me and hold me close,
because I've built my world around you.
And I don't wanna know what is like without you.

Няма коментари: