сряда, 12 септември 2007 г.

It's over - at last!

И какво?! Свърши и това лято! Почти 3 месеца живях далеч от къщи и сега, когато се върнах се чувствам сякаш нищо не е било, сякаш съм спала прекалено дълго време и съм сънувала прекалено дълъг и ужасно скучен сън. Някак си, като обърна поглед назад, ми се струва, че това време е минало като един миг, все едно нямам никакво усещане за него. Може би още не мога да се осъзная, но сигурно и това ще стане, сигурно и ще ми липсва.

Но да, сигурна съм, че се е случило! И съм сигурна, че беше прекрасно! (извън работно време де) Какво щастие изпитвах, че през цялото това време тя беше до мен и не ме остави, въпреки всичките ми глупости, въпреки всичката болка, която съм й причинила. Да, тя остана до мен, направи това, което никой друг не се бе осмелил да направи преди нея - обикна ме и то наистина, а не ей така - за поредната заблуда. Беше до мен във всички моменти - когато бях щастилива, когато бях тъжна или нервна. Дори в моменти, когато не съм била за гледане, тя пак не ме остави. Да, с чисто сърце мога да призная, че тя е най - истинският човек, когото познавам и който няма да ме остави никога. А настроенията ми към нея мога да бъдат описани много лесно с няколко думи:
When you're gone the pieces of my heart are missing you. When you're gone the face I came to know is missing too. I believe in you! I'll give up everything just to find you. I have to be with you - to live, to breathe, you're taking over me! (Avril feat. Evanescence - When you're gone & Taking over me).

Тя е единственият човек, пред когото съм разкрила изцяло сърцето си. Тя е виждала всичките ми страни - и добрите, и лошите. Видяла е всичките ми слабости и колкото и всички да й се чудят какво прави с мен, тя знае, че не съм това, което останалите виждат. Дължа й толкова много, толкова много е направила за мен, дори незнам дали ще ми стигне цял живот да й се издължа. Но знам, че тя ще остане с мен въпреки всичко и всички и тази мисъл ме топли и ме кара да се чувствам добре.

Да, Елс, за теб става въпрос! Ти си не просто най - добрата ми приятелка - ти си част от мен! Обичам те и ти благодаря за всичко!

Няма коментари: